CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 18 July 2011

Hari Hari Jadi Bergini....

Sejak sebulan ku bekerja di kedai kasut...
mcm 2 terjadi... sedih sesgt dgn mereka semua yg ada di kedai kasut tu...
semua nye mcm x suke ku ...
satu lagi mereka mcm iri hati dgn ku...
kadang 2 tu mereka cakap belakang pasal aku ...
ermmm... ade yg mengadu pasal aku ...
cerita yg bukan 2 lak tu... eeeeeeeeeeee ...
x suke tol.... lagipun aku x kacau hidop mereka...

apalah nak jdi dgn diorg nie...
aku datang nak kerja... dan nak mencari rezeki...
bukan aku datang kat situ nk cari musuh atau gaduh...

Lpas tu ade lah seorg nie dulu satu sekolah dgn aku...
suke sgt buli aku... termasuk lah geng dia sekali...
lpas abis aku ambil PMR... aku keluar dari sekolah sbb dah dpt kolej...
sbb x tahan dgn diorg dulu masa sekolah sikit 2 kena buli...
dah lah cikgu kadang 2 je masuk Kelas...ermm..

Skarang nie dia buat cerita tentang emak , adik aku yg kedua dan termasuk aku ...
terkena ... boleh tahan gak mulut dia nie...
sampai emak dia pun x percaye anak dia mcm tu...
belakang emak dia cerita lain...
depan emak dia punya lah baik dan smpai percaye emak dia...
kesian btol emak dia...

ermm... apa nk jadi lah....
sejahat 2 aku nie x de lah nk heboh pasal org atau buat cerita tentang org...

Tapi skarang dia dah senyap sebb takut aku ...
sbb aku nie skarang nie dah tegas... org buat cerita aku...
mmg kena lah dgn aku blik...
aku tak main lah SMS atau CALL..
aku terus Jumpa jer...

Lantak lah ...
nk menangis ker...
nk tokoh tmbah ker...
aku dah x percaye lagi dia...


sekarang nie aku diam dulu...
kalau ade lagi cerita buruk 2 tentang aku dgn family ...
aku x leh duduk diam lagi ...
aku terus g jumpa org yang buat cerita tu....

ermm...

aku bukan nak serang or marah...
aku akan tanye betol...
sAMPAi diaorg bagi tau hal yg sebenar...
dan mengaku diorg yg salah...

Baru lah aku dapat memaafkan org tu...

k lah ..
smpai sini jer...

bye....

No comments:

Post a Comment